run it

Pjuh, hej, hemma!
Denna söndag blev ju händelserik.
Det börjar med att mor min ringer och säga att vi skulle åka till ikea, och jag hade en kvart på att fixa mig, hej och hå. Åkte bil tll ikea, där fyndade vi en massor behövliga saker, som en byra, överkast till min soffa, dekorer, lampor och lite sådant. Efter det så blev jag skjussad till Älvsjö, då var klockan tjugo i 5. Tog därifrån tåget in till stan, och mötte Alexandra och Nadji. Vi hade lite beslutsångest på vad vi skulle göra, men det slutade med att vi satt på mysiga Espresso house i ca 2 timmar, pratade och skrattade :)¨
När jag och Alexandra skulle ta tåget tjugo över 7 så fick vi springa, det blev kaos. Jag missa tåget, Alexandra hann med det.. haha.. Så hon fick hoppa av på södra och jag fick ta t-banan till medis. Sedan satt vi på burger king i 1 timma och värmde oss..
Men det blev iallafall en toppensöndag, alltså ett bra slut på en helg :)
Så jag kom hem klockan nio, nu har jag ätit och fixat lite smått i mitt rum. Nu är jag mycket trött och har huvudvärk, så ska nog sova aldeles straxt. Imorgon ska jag äntligen till doktorn, som jag längtat..

Från att ha varit en ful tråkig vit garderob, så blev det en ganska snygg garderob faktiskt, ellerhur?:)


Ni får en ganska försenad men söt bild, på Nattas lilla vovve "Tila".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0