sömnig

Nu har jag precis lagt míg i sängen för sista gången i detta hus. Jag ligger dock i mammas rum eftersom att mitt inte så "hemtrevligt" just nu. Det känns så knäppt det här. Att inatt är det faktiskt sista natten, i huset som jag nästan växt upp i. Är det det här huset jag kommer visa mina barn när jag blir äldre?hmm.

Imorgon blir det iallafall en väldigt lång dag, men vi har många som hjälper oss med flytten, så det ska förhoppningsvis gå bra och kanske ganska snabbt. Och jag hoppas att jag kommer ha tillgång till min älskade dator någon gång på kvällen, så att jag kan lägga in lite bilder och blogga snabbt.
Kanske målar jag mitt rum imorgon, men vi får se hur det blir med det.
Men hörni, nu måste jag samla alla mina krafter, och försöka bli superfrisk tills imorgon.
Och jag måste bara säga att jag aldrig varit såhär sugen på en fika, haha..
Men godnatt på er, så hörs vi nog imorgon!

Miranda, om du ser det här, så tycker jag att det skulle vara jätte kul om du ringde mig imorgon så kan vi bestämma något!

Kommentarer
Postat av: K

var du i medborgarplatsen igår eller i förrgår?:0 för ja tyckte jag såg dig! haha

2009-01-04 @ 01:40:54
Postat av: Pappsen

Hej gumman..., härliga tankar om huset...:o)

Älskar dig

2009-01-04 @ 01:55:52
Postat av: kim

nej jag var inte på medis :)

2009-01-04 @ 12:17:52
URL: http://kimwoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0