ingen rubrik

Hej allihopa.
Jag förstår att ni kanske undrar mycket. Men jag kommer tyvärr inte berätta vad som hänt ännu på ett tag. Jag kommer kanske ta upp det, när jag är redo för det.
Men trots att jag ofta bråkar med pappa, så är det inte han det handlar om denna gång.
Det börjar bli bättre iallafall, men efter det som har hänt så kommer det ta ett bra tag tills jag kommer kunna visa mitt riktiga glada jag igen.
Men jag måste tacka för stödet av en del kompisar, men dock är jag besviken på en vän som verkligen borde ha funnits här för mig denna helg, men det gjorde hon inte.
Skitsamma..
Så för det mesta har jag suttit hemma i tre dagar, mått skit helt enkelt.
Men idag tog jag mig samman och åkte och träffade Anso en snabbis. Men åkte däremot hem efter en kort tid.

Fredags kvällen blev totalt kaos. Helvetet hade börjat redan då, men jag valde att åka och fira Melon. Det blev tjejmiddag och sedan fest. Det slutade med att det inte gick några tåg och vi fick vänta på buss i drygt 1 timma. Inte kul någonstans. Och jag som var extra känslig, blev väldigt sur. När vi väl var hemma så fick varken jag eller Anso någon sömn förens klockan 8 på morgonen..
Men tjejmiddagen var iallafall riktigt trevlig.

Melon, Anso och Natta fick mig iallafall riktigt glad.




Får se när jag uppdaterar igen.

På lördag åker jag iallafall till Rättvik med Anso och kommer vara borta drygt 1 vecka. Men jag kommer uppdatera innan dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0