visste ni att?

Visste ni att sist jag var i Thailand så blev jag biten av en apa?
I kinden, och sedan på handen. Förstår ni vilken rädsla? Men det var något vi skrattade åt hela semestern. Det var en sån där "turist apa" som folk går runt med på t.ex stranden och stan för att tjäna pengar när folk vill hålla i den osv. Jag ville INTE hålla, men han typ tvinga mig. Och tror ni inte att apjäveln biter mig? haha..
Sedan kvällarna/nätterna när vi var ute på stan, så brukade vi gå förbi mannen med apan, eller höra apans skrik. Gissa om vi skratta? men jag var jävligt rädd också..
Apor är verkligen inte mitt favoritdjur efter det...

Sen har jag blivit biten av en gris också, men det är en annan historia. Men efter det så hatar jag grisar också.. haha

Kommentarer
Postat av: Linn

SV: Jaaa, verkligen! Det var tider det stumpan <3

2009-07-10 @ 00:32:36
URL: http://linnnolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0