Nykvarn i bilder






Ni aknske undrar vad bilden ovan är för jävla bild?
Jo det var såhär... Vi satt och hade skittråkigt. Tills vi kom på en lek. På tio minuter så skulle vi sminka varandra. Och alla sminkades ju samtidigt då vi satt som i en triangel. Vilket gjorde att det inte blev så snyggt som ni kanske ser.
Anso sminkade mig, jag sminkade Björne och Björne sminkade Anso. Erkänn att min sminkning på Björne blev bäst? Ioförsig så ser vi alla ut som crackhoes. Men jag kan verkligen rekomendera den leken, ha helst bara 1 sminkväska så det blir extra svårt och ni får bråka om sminket.

Ja det var väl dom bilderna.

För övrigt så var det mysigt att vara i nykvarn och bara komma bort från allt. De hade inte ens fått dit en tv ännu, så det gällde verkligen att använda fantasin. Men som ni ser så har vi bra fantasi.. ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

*"mer kommer"*, det sa du om bal-bilder också..

2009-06-17 @ 19:03:46
Postat av: Zarah

hejsan! Vad föredrar du? Chai eller vanlig latte? Svara gärna på frågan i min blogg, hoppas du får en fin dag!



http://zlundin.blogg.se

2009-06-18 @ 14:15:30
URL: http://zlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0