godmorgon

Sitter på tåget med en fruktansvärd huvudvärk.
Ska som sagt till skolan nu och ha seminarium. Men jag kan iprincip inget pga mitt jävla huvud som vägrar bli friskt. Måste ta tag i det med min skolsyster nu och mamma ska förmodligen även ringa "min" neurolog. Vågar ju dessutom inte ta influensavaccinet eftersom jag är rädd för att få en massa bieffekter pga min hjärna. Men om jag inte tar det, och får svininfluensan, kanske min hjärna inte orkar det?
I'm going to die.
haha nja, men jag är faktiskt lite rädd.

Kommer nog åka hem efter seminariet. Sen vid 4 så är det tandläkaren som gäller. Lite små nyfiken vad som kommer hända denna gång. Har alrig haft hål. Men tandköttsinflammation har jag haft i ett par år(mitt tandkött är lite större vid en tand). Och de sa att det skulle försvinna om ja borsta och sådant, men det är kvar. Så jag kanske får skära bort det. usch.
Sedan har vi ju min glugg också, som dom har lovat att göra något åt. Men vill jag verkligen det? Jag har lärt mig leva med min glugg, men kan så jäkla nyfiken på hur jag skulle se ut utan den. Så kanske försvinner den också. Vi får se helt enkelt.

Jäklar vad långt inlägg det blev..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0