Jag ville att hissen skulle fastna

Skit i rubriken, gör det bara!
New moon var fantastisk, inte ett dugg besviken. Tack max, som bjöd mig. Lite jobbigt var det däremot att se den på nåt underligt sätt, jag kände igen mig. Haha förutom vampyr och valulv delen of course.

Är jätte trött efter det där jävla öppna huset vi hade i skolan. suck. Sa "välkommen, är du intresserad av något speciellt program?" till ungefär 400 personer. Funderar verkligen på att vila en timma, innan jag ska börja fixa mig för kvällen. Är dock jätterädd för att jag bara ska bli ännu tröttare och inte orka vakna sen.
Ska sova hos Jasmine tonight, det var ett tag sen jag gjorde det. Men först ska det festas. Jävla partymänniska jag är.







Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg kille åt höger med blå keps

2009-12-01 @ 16:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0