psykfall

En kommentar som jag fick idag:

du har ju blivit ett pskyfall kim ! vad har hänt med dig ? varför kollar du inte upp vad som är fel ist? det är ju mycket bättre att du mår ra än så som du gör nu..


Jag ett psykfall? Inte i närheten. Du verkar bry dig, men tänkt lite vad du skriver innan du gör det. Ett "psykfall" kan inte gå utanför dörren, gör dumma saker, är helt borta. Och mycket mer. Jag är inte i närheten till något av det. Okej om jag inte mår bra, men man kan inte alltid må bra. Men man är fasiken inget psykfall för det.
Tänk hur många som mår sämre än mig vilket det finns jäääkligt många av (eftersom jag inte har några stora problem), är alla dom psykfall? För att man är nere en period så är man tydligen helt psycho? NEJ.
Det finns många som verkligen kan ta åt sig av sånt här och må ännu sämre. Så snälla, tänk på vad du säger. Man kan visa sig att man bryr sig utan att vara dum. Tro mig.


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Bra Kim....

Älskar dig

2009-11-23 @ 13:34:43
Postat av: Pappsen

Bra Kim.....

Älskar dig

2009-11-23 @ 15:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0