Media market

Hemma efter en riktigt jävla seg skoldag.
Började med datakunskap och datorerna fungerade knappt. Jag, Josefin, Camilla och Ajla gick till espresso house och åt frukost. Känner att det kanske kommer bli en dålig vana. Våra elevkort funkar ju inte ens där.. Aja.
Sen hade vi engelska och efter det samhällskunskap. Sen var det slut, finito.
Så vi knallade ner till slever och sedan gick jag och Ajla iväg och fotade lite. busigt. Kände mig lagom ful att stå där i stan och posa. Och dessutom när man har gått en skoldag och ser helt sliten ut.

Men jag ska följa med pappsen till media market nu eftersom han ska köpa ny data, eller byta data? vet inte riktigt vad han har fått för sig att göra nu.



Finns fler bilder från dagen, men dom hinner jag inte lägga ut nu. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför går du inte som modell? Tycker du ser guddomligt bra ut på bild!

2009-09-04 @ 21:56:07
Postat av: Anonym

Håller med! :)

2009-09-05 @ 13:16:55
Postat av: kim

Tack hehe :)

Jag är för kort för att bli modell. Men jag tror faktiskt att jag har växt och nu är minst 1.70. Ska mäta mig någon dag och kolla :D

2009-09-05 @ 13:40:03
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: 1

Vadå för kort? Måste man vara en viss längd? Dårligt! Men du kan ju lägga ut mer bilder? =D

2009-09-05 @ 16:21:58
Postat av: Anonym

man måste vara minst 170 gärna längre tror jag :) en kim lycka till! :D puss

2009-09-05 @ 18:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0