Perfect weekend

Har haft en sån bra helg. ÅH.
Först så fyllde jag ju år i torsdags. Skitbra födelsedag. Sushi lunch, pengar, Tomas sabo armband, fina blommor, god middag och bra människor.
Sen har vi ju fredagen som blev L-Y-C-K-A-D. Började med oss tjejmiddag för både mina nyfunna söta vänner i min nya klass och även Jasmine, Anso och Alice. Riktigt skojigt. Sen kom det lite folk, och jag fick ännu mer fina blommor. Allt var perfekt. Bra sällskap och pricken över i'et kan ha varit när mina grannar kom över och alla blev skitskrajja men de var glada sa att de ville sätta igång "festen" på riktigt och tyckte att vi var lite lugna. Så där dansade vi med min grannar och hade det så jävla skoj.
Jag är nästintill säker på att alla som var hos mig hade det kul! Hoppas det iallafall.
Tack allihopa som ville komma hit och fira mig.









Liten bildbomb där..

Igår så var jag hemma hos anso hela kvällen. Vi spelade tv-spel och satt även ute och pratade och hade skitkul som alltid.
Top model är i fullgång och detta inlägg har jag gjort i pauserna.. Ska fortsätta kolla nu. Kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0