2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga :)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte vad jag vet;D
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack gode gud.
5. Vilka länder besökte du? 
Sverige. Kanske första året i mitt liv som jag inte har varit utomlands.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Pojkvän.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Det får vara en liten hemlighet, men en dag i somras iallafall. Juli.
8. Vad var din största framgång 2009?
Jadu, jag har ändrats mycket det här året. Största framgången, vet inte riktigt.
9. Största misstaget?
Misstag och misstag. Det finns en person som jag ångrar att jag träffat.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Lättare att fråga om jag har vatrit frisk, vilket jag mer eller mindre inte har varit.
11. Bästa köpet?
Alla fina skor. Speciellt de i inlägget under.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, mat, nöjen.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Anso.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Boom boom pow, rap das armas, use somebody och många många fler.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Våren glad, hösten/vintern otroligt mycket ledsnare. Kanske värsta tiden i mitt liv.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ägnat mer tid åt skolan kanske.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt på allt dåligt.
18. Hur tillbringade du julen?
Med min braiga familj. Hemma.
19. Blev du kär i år?
iprincip.
20. Favoritprogram på tv?
Gossip girl.
21. Bästa boken du läste i år?
När jag hör din röst.
22. Största musikaliska upptäckten?
Ingen direkt ny upptäckt. Men Beyonce har jag börjat lyssna på extra mycket. Kings of leon kanske var den nya upptäckten.
23. Bästa filmen du såg i år?
Hmm. New moon kanske.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar.
25. Något du önskade dig men inte fick?
En resa till Thailand.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Firades hemma med familjen. Dagen efter hade jag lite födelsedagsfest.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
OHja.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Skiftande.
29. Vad fick dig att må bra?
Anso.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
ED WESTWICK OCH CHRIS BROWN, med stora bokstäver.
31. Vem saknade du?
-
32. De bästa nya människorna du träffade?
Tjejerna i klassen. Och andra sköna partypeople.


Sen kan ju jag lägga till mitt nyårslöfte i år: Att inte bry mig så mycket om allt. Och lära mig hur man glömmer saker. Men det känns ju lättare sagt än gjort! OCH GOTT NYTT ÅR

Kommentarer
Postat av: Zarah

Hoppas du får en fin dag!



Vilken är din favoritblogg?

Http://zarahs.se

2010-01-04 @ 14:31:04
URL: http://zarahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0