ååhhh

Allt jag skrev försvann... jävla fan.
Men jag är iallfall hemma nu från julklappshandlingen. Köpte till mamma, mormor och min syster. Det var en supertrevlig dag. Först var Max med och kolla lite och vi käkade supergod lunch på coffeehouse by George. Sedan när Max åkte hem så kom Pontus och Daniel. Vi kollade lite och sedan så gick vi till Espresso house och fikade, mysigt värre. Efter fikat så åkte jag och Alexandra hem, och nu sitter jag här. Trött som F*****N, och huvudvärk. suck..

Igår var det som sagt också jätte trevligt. När vi kom till Tungelsta så mötte vi upp Natta och Anso, sedan gick vi hem till Nattas pojkvän. Där hade vi det skit kul i hans lilla etta. Vi dansade, lagade pommes, åt onyttigt, och kollade på filmen Honey som är superbra. Vi fyra har verkligen kul ihop. Sedan kom Nattas pojkvän hem vid 12, då skjutsade han snällt hem oss efter ett litet tag. Vi kom hem drygt halv 1. Båda var skittrötta så vi gick och lade oss på en gång :)

Som ni ser på första bilden så var vi på ett litet galet humör igår, haha :)
Nu fick ni de här två dagarna lite kortfattat och jag hoppas att det duger. Nu ska jag ta mig något att äta till middag. Skriver igen aldeles straxt. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter dina typsnitt? På stil & text

SVARA

2008-12-19 @ 21:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0