Hope u understand

Ni får ursäkta mig för att jag har uppdaterat så jäkla dåligt under dessa två dagar, men de flesta förstår nog varför?
Igår så var det ju julafton, och idag är det min mors födelsedag, och jag vill gärna spendera dessa dagar med familjen och inte med datorn, jag antar att ni känner likadant?


Hoppas att ni har haft en trevlig juldag? :)
Jag har haft det trevligt och har nästan fotat allt jag ser.. haha. Sitter just nu och laddar över bilderna till datorn och är super nyfiken.

Jag kommer nog vara tillbaka med bloggandet som vanligt imorgon, då det inte händer något så speciellt, (hoppas jag?)
Har lite bilder som jag vill visa er, som är tagna med min nya kamera:)
kanske inga speciella bilder, men något ialllafall :)
Här är en utav de första bilderna jag tog, väldigt julig, ellerhur?
En lite småtrött Tindra

Detta serverades till lunch idag, mums..

Bilderna är något förminskade, därför lite sämre kvalitet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0