Äckliga byggarbetare.

Igår, när jag skulle gå till bussen var förskräckligt. Det börjar med att jag går förbi två byggarbetare som busvisslar och ropar på mig, men jag bara ignonerade och fortsatte gå. Sedan när jag kom från till busshållplatsen så står det ännu mera byggarbetare där, några var kanske i 40 års åldern och resten 30. Då ropar en gubbe "hörru flickan, fryser du, ska grabbarna komma och värma dig lite?".  Jag blir så jävla irriterad av sånt där. Har dom inget jävla vett i skallen eller, jag har förfan inte ens fyllt 15, dom skulle kunnat vara min pappa! Visst jag hade en ganska kort kjol på mig (shopping dagens outfit), men vafan, tjejer ska kunna klä säg hur som helst utan att bli så utsatta. Håller ni inte med?

Och sen idag hände det en ännu värre grej som jag verkligen inte vill ta upp(ej byggarbetare). Men jag vill knappt gå ute själv längre. Kan bara säga, tack för hjälpen mamma.


Kommentarer
Postat av: claruue@

håller med dig, har hänt massor med gånger för mig också. bli äcklad :S

2008-06-27 @ 21:57:56
Postat av: emma

ja veet! så otroligt jävla äckligt. jag blir inte rädd, men däremot arg! man ska kunna klä sig som man vill utan att dom gamla peddogubbarna ska glo! :@

2008-06-30 @ 18:51:02
URL: http://emmiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0