Allsång på skansen!

Kan ju berätta lite smått om igår. Jag, min kompis Alexandra, hennes pojkvän Rasmus och våran kompis Viktor, var igår på allsång. Dagen började med att jag och Alexandra vaknade kvart i 6, gissa om vi var trötta? Vi fixade oss, och packade ner våran sallad som vi hade gjort dagen innan, och två filtar och självklart ett paraply. Jag tog faktist också lite ego foton på mig :). Sedan fick vi skuss av Alexandras snälla mamma till Västerhaninge, där skulle Alexandra ta ut lite pengar. Sedan mötte vi Rasmus och Viktor på tåget. Och jag var som vanligt övertrött och satt och skrattade hela vägen fram till skansen. När vi väl var inne där så sprang vi till solids scenen och tog platser, vi la ut våra filtar, och den långa väntan började. Jag och alex tog en snabbtitt på de söta björnarna och äver getterna, när vi kom tillbaka så hade repetitionerna satt igång. Jag måste säga att det var sjukt mycket Håkan fans dära, jag tycker inte ens om honom, men bad om en kram och alla blev sura och svartsjuka på mig :| Det var en ganska tråkig väntan, så jag ska inte tråka ut er med hela berättelsen. Men sedan började live sändningen och vi sjöng med på "stockholm i mitt hjärta". När live sändningen var slut så skyndade vi till bussen, och sedan hoppade av vid norrmalmstorg för att stanna på donken och ta en hamburgare. Ouuh jag älskar att äta på donken på kvällen!:) När vi kom hem tvättade vi bort sminket och somnade hur gott som helst efter den långa dagen.

Här kommer lite bilder från dagen:


Jag och alexandra trötta som fan tidigt på morgonen.

Rasmus, med alexandra och mig i bakrunden!

Alexandra, Rasmus, och Viktor, uttråkade!

Vi träffade två Håka fans som hette William och Alexander. Här är Wille helt ovetande att jag fotar!

Jag och Alexandra efter vi hade käkat, haha.

Kommentarer
Postat av: villiam

hahahahahah taa bort bilden hahahaha fyfan vad fuuul hahahahahahahaha// villiam

2008-06-30 @ 15:57:14
Postat av: villiam

hahahahahah taa bort bilden hahahaha fyfan vad fuuul hahahahahahahaha// villiam

2008-06-30 @ 15:57:50
Postat av: Anonym

vad heter rasmus på playahead?

:)

2008-12-26 @ 00:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0