Mys

Godmorgon alla söta.
Igår så somnade jag typ 1 kanske, gjorde inget specielt på kvällen, elr jo. jag åt Polka glass. Asså det är världens godaste tro mig. Om ni vill smaka på den så åk till Haninge centrum och leta upp glassbaren Lejonet&Björnen, jag kommer jobba dära på onsdag så då får ni gärna komma och säga hej.
Ikväll så ska jag åka till min mormor i odenplan och sova över där. Komer få skit god mat för min mormor är värsta mästerkocken.


Jag tycker att det är dagsa för er att komma med idéer till blogen. Vill ni se mer bilder på mig från förr? eller helt enkelt mer bilder på mig eller på kompisar. Och ni får också gärna fråga saker så ska jag svara på det.
Skriv en kommentar till det här inlägget med idéer så blir jag superduper glad :)



 



Det finns inga godare nudlar än dom här, eller jo, dom man köper i Thailand såklart. Men nu när jag är i Sverige så får jag nöja mig med dom här, som också är super goda och jag har blivit beroende av dom. Dom finns att köpa på ica Maxi och kostar ca 13kr tror jag. Jag kryddar alltid med lite salt och Thai-curry, då blir det perfekt. TESTA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer outfits!

2008-06-28 @ 13:11:14
Postat av: hannah

ja, mer outfits! :)

2008-06-28 @ 13:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0