Sorry!

Okej förlåt för ur kass uppdatering. Har varit lite upptagen.
Får ta allt från början då . Det började med i lördags så åkte jag till mormor som bor vid odenplan, jag hjälpte henne laga skit god mat (det blev nån sorts lax), och fick veta att hennes bästa "väninna" Mallan skulle komma, hihi :) När hon kom så satta vi oss vid matbordet och åt den ASGODA maten, sen blev det efterrätt och jag fick glass, men mormor och mallan åt Daim tårta, men jag tål inte nötter så jag kunde tyvärr inte äta den :(. Sedan satte jag mig i vardagsrummet och kollade på den gulliga filmen little miss sunshine, det var faktist bra. Mormor och Mallan kollade på någon opera på 1an , hah gulliigt! Mallan gick hem vid 9 och jag och mormor bäddade åt mig då, och sedan gick jg och la mig väldigt tidigt faktist, mycket trevlig kväll iallafall med mormor :)

Sen igår lördag, så började dagen med att mormor väkte mig, då hade hon gjort frukost till mig, hihi lyyyyx!  Sedan snacka jag lite med Manal (barndoms kompis) och vi bestämde att vi skulle ses och ta en fika. Sagt som gjort, jag mötte henne vid T-centralen och hon skulle lämna tillbaka lite kläder och jag köpte även en klänning från Gina (bild kommer senare). Sedan letade vi upp att café där dom hade skitcool glass som Manal åt men jag drack cola och åt blåbärspaj, hihi:) Sen drog vi hem till Manal och hämta lite grejjer till henne för hon skulle sova hos mig :) Den kvällen var också lugn, Manal ville se film, så hon satte igång "en geishas memoarer" men hon fatta inget för den var på japanska typ, haha. Sen satte hon igång "brokeback mountain" men hon stängde av den direkt när hon insåg att det var en bög film. haha. Sen ja, gick vi och la oss. kanske vid 1 ellr något :).

Idag på morgonen så tänkte vi hoppa lite studsmatta, så vi fixade oss, och när vi skulle gå ut, så öööööste regnet ner. Så nej det blev inget hoppande. Vi tog lite foton istället :), sen åkte manal hem för några timmar sen och jag sitter här nu :)
Det var min helg :)


Upptäckte ett läppglans som jag fick från Solo i Februari. Det är jättefint och ser ut som man precis har käkat jordgubbar, hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0