Tjo bräää

Ska berätta lita smått om shopping dagen igår!
Jag och Josse möttes i Västerhaninge och tog tåget till stan. Där börja vi kolla lite i affärer mest på drottninggatan. I LOVE SOMMAR REA! Sedan blev vi hungriga och gick till kungshallarna och käkade sushi på Ikki bar. Så jävla gått, men jag lyckas alltid äta för fort så att jag mår illa :( Vi fortsatte sedan att shoppa ännu mera, men Josse skulle möta sin far och syster utanför sergel halv 5, så då drog jag hem. Inte så mkt intressantare var det. Här kommer lite bilder!

Shopping dagens outfit.
Blommig blus från Gina tricot ca 150 kr.
Hög tight kjol från Gina tricot ca 200kr
Väska från Botega Veneta, ca dyr
Gammal skinnjacka från BikBok 1000kr
Bamboo örhängen från glitter 40 kr.

Dagens fynd, klänning från Zara 199kr på rea. (klicka för större bild)

Gul mönstrat linne från Vero moda 150 kr.(klicka för större bild)

Kolla vilken gullig t-shirt jag hittade! från Vero moda 40 kr.(klicka för större bild)

Söta vita skor från Din sko 180 kr. (klicka för större bild)

Solglasögon i märket Prestige, köpta på Åhlens för 195 kr. (klicka för större bild)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hjälp, har du alltid så mycket pengar?

2008-06-28 @ 13:28:28
Postat av: Anonym

jätte fina kläder mendu hur gör du så att det går att trycka på bilderna ? :p :)

2008-06-28 @ 19:54:13
Postat av: Anonym

hur dyr är väskan?

2008-06-30 @ 18:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0