inte alltid som man tänkt

Ja, jag trodde att jag skulle skriva inlägget om igår direkt efter förra inlägget, men icke, fick sätta mig ner och plugga hinduismen istället eftersom at jag har missat så mycket och satsar på Mvg i So..
Menmen..
Igår alltså, så vaknade och Anso vid 12, vi käkade då frukost och fixade tills oss litegrann. Sedan tog vi tåget mot Handen, mötte Alexandra i Tungelsta :). I handen checkade vi runt lite, Anso köpte ett likadant läppstift som jag har och även en ursöt hög svart kjol. Sedan gick vi och satte oss på Donken och åt lunch, supergott, plus att vi skrattade oss igenom hela måltiden. Efter att vi hade ätit, så begav vi oss hemmåt. Jag och Alexandra åkte till mig, och Anso till sig.

Visst är mössorna coola? alla vi tre funderar på att köpa dom!


 Vi fixade till oss lite smått, och sedan gick vi och mötte Anso igen vid perongen och tog 20:22 tåget, eftersom att vi skulle hem till Max i Vega. Max mötte oss i centrum, där hyrde vi en film " The ruins ", jag och Anso protesterade faktist mot att se den, men som om att han brydde sig? nej..
Vi åkte till Vega och gick en bit till Max, där satte vi oss och kollade på filmen, som alltså var lite av en skräckis, jag och Anso var väldigt rädda.. Men filmen tycker jag inte var bra, aldeles för mycket blod enligt mig, och vi såg inte ens klart den. Utan vi hoppade i bubbelpoolen, i ca 10 min? haha. Sedan kutade vi till bussen, Alexandra och Max idrottar ju så dom hade ju iallafall kondis om man jämför med mig och Anso.. Men vi hann med bussen precis iallafall :) Vi fick vänta på tåget en liten stund i handen terminalen, och under tiden spelade vi in en sjuuuk video, och jag har inte bestämt mig om jag vågar visa den för er ännu, ni skulle nog inte förstå, haha..
Vi åkte iallafall till VH och gick till Daisys och köpte pommes, sedan åkte vi hem :)  Anso sov hemma, och Alexandra sov hos mig, vi började kolla på en film, men den var boring, så vi sov istället..

På sista bilden försökte jag visa upp min outfit utan att ställa mig upp, hmm..

Det finns inget att berätta om idag. Har bara suttit hemma :) och nu ska jag sova, bloggar nog imornbitti. pusspuss

Kommentarer
Postat av: Malin

haha joo, jag vet att jag masar men ladda upp filmerna !!

Mycket roligare om man kan se personerna som du pratar om och dig, så man får en bättre uppfattning.. ^^

puss

2008-11-17 @ 17:48:39
URL: http://malinkh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0