Inte varit hemma

Tjux gott folk, skriver jätte fort nu. Har knappt varit hemma idag, direkt efter skolan så gick jag och Anso hem till Alexandra, vi käkade lite mellis och sedan ritade vi och lyssnade på hög dunka dunka musik, och pluggade :) hah. Okej, vi kunde inte låta bli att dansa..

Kom hem vid halv sju, och nu har jag hunnit äta, pluggat mer och umgåtts med mormor:D Jag hinner faktist inte skriva så mycket mer, ber så hemskt mycket om ursäkt, men det är sant. Det är mycket nu i nian, och speciellt eftersom att jag var sjuk hela förra veckan..  Men jag skriver imorn, för nu ska jag se prison break sen sova. Sov toppen!

Jag, Anso och Alexandra, pimps aiight? haha.
juste, dom lärde mig hoppa bock idag, nästan. wihu!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Pusspuss

2008-11-18 @ 09:05:55
Postat av: Anonym

alltså Anso.. hahahah :)

2008-11-20 @ 19:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0