sjukling

Hej på er, eller rättare sagt godmorgon, för mig iallafall. Ja, som ni ser på rubriken så är jag sjuk. Ont i halsen, snuvig och huvudvärk. Nästan alla blir ju sjuka den här tiden på året, influensor osv. Och jag är har blivit jätte nojig över att vara sjuk från i våras när jag var sjuk i flera veckor, hade hög feber, svimmade x antal gånger, bihålsinflemmation och luftrörs katarr, allt på samma gång. Åt ca 6 tabletter om dagen, och tro mig, det var inte kul. Så nu för tiden, direkt när jag får lite huvudvärk, så tror jag att jag ska bli sådär sjuk igen, och jag vägrar att gå igenom det en gång till.. Kanske har blivit lite utav en hypokondriker. hmm..

Så idag spenderas min dag till att ligga insvept i ett duntäcke och kolla på tv plus att harkla sig och nysa.. Hade faktist gärna gått till skolan idag, ovanligt, men jag såg lite framm emot det. Skulle ha uppsats prov i hinduismen, och So är ju mitt favorit ämne, och jag som tänkte gå dit och få det efterlängtade mvg't.. Menmen, får ta det en annan dag i veckan.

Sen på torsdag och fredag är det ju gymnasie mässan, ska bli lite kul att åka dit faktist, någon mer som ska dit?

Nej nu tänkte jag glo lite på tv, eller sätta igång sex and the city filmen på datorn, får se vad jag kommer framm till. Mer får ni nog från mig lite senare, och jag hoppas på att bli frisk tills imorgon.. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0