Dessa rubriker

Nu är jag hemma, och det är såå mörkt ute redan.. Hade dessutom glömmt att ställa om klockan imorse, och kom på att jag hade vaknat 1 timma förtidigt, eller ioförsig är det aldrig förtidigt. Efter inlägget som jag skrev imorse så fixade jag mig, hade inte några speciella kläder på mig, ett linne och en kofta över.. Sedan dunjacka. Men iallafall, jag tog tåget in mot stan, men far min ringde och sa att jag kunde hoppa av i Älvsjö så kunde han hämta upp mig där. Vi åkte då till Hornstull och åt Thaimat, jätte gott var det, har verkligen saknat den maten. Vi satt och pratade lite, men jag blev mätt jätte fort och åt tyvärr inte upp allting. Efter det så åkte vi vidare bort mot Medborgarplatsen och letade efter något bra Café, tillslut så valde vi att åka till cafét "string", Där var det fullsmockat med folk och det fanns knappt platser att sitta, men tillslut så slog vi oss ner. Jag beställde Chai latte och blåbärspaj, chai latten smakade varmt vatten. jätte äcklig var den verkligen! Men pajen var god. Efter fikat så skjussade pappa mig till södra station, vi sa hejdå, och att vi snart skulle ses igen. jobbigt var det faktist.. Jag tog iallafall tåget hem. Och blev hämtad av mor på stationen, så jag slapp gå, hihi. Nu är jag hemma, och just nu går "mitt liv som popstjärna" eller vad den heter på tv 400. Har precis pratat med Markus också, och vi ska ses imorgon!:-)
Ikväll kommer jag nog bara ta det lugnt, orkar inte göra något tror jag. Älskar söndagar, för då finns det inget som folk säger att man borde göra, förutom att bara relaxa.. Dessutom är det ju lov, alltså ingen skola imorgon. ååh! Men hörni, jag återkommer om ett tag. Puss

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Baby, det var jättemysigt att ses i helgen..., du är SÅ fin....)

Älskar dig

2008-10-29 @ 10:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0