Godmorgon

Sovit gott? det har jag! Somnade runt halv två, och vaknade klockan 10. Så det blev ändå lite sömn, men jag är ändå huur trött som helt, som vanligt alltså... Nu sitter jag i sängen, i mitt mörka rum med bara datan som lyser, och en liten ljuslucka från fönstret.  Ska straxt ta mig ner och äta lite frukost, börjar bli lite smått hungrig. Sen ska jag duscha med hårinpackning och sånt, för mitt hår behöver verkligen det..
Har precis kollat på alla framträdanden från igår i idol. Jag tycker nog att Robin B, Alice och Kevin var bäst, vad tycker ni?:)

Det här skulle verkligen kunna vara jag just nu, alltså inte utseendet, men tröttheten..
Hör av mig sen, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0