Heej :)

Hur mår ni?:) jag mår bra, men väldiigt pömmsig. Sitter och kollar lite på youtube på folk som sjunger. Åh dom är så duktiga. Vill också kunna sjunga så bra.. jaja , dröm vidare Kim.
Skolan idag var lugn, hade två musik lektioner, och båda var skit roliga, och speciellt andra när jag och Duggin stog och sjöng, we make a great sound together, ja det lät faktiskt ganska bra:)
När jag kom hem så gjorde jag nudlar, eftersom jag inte har ätit något på hela dagen.. Nu sitter jag och väntar på att min plastsysters söta dotter ska komma. Hon ska stanna här tills på lördag tror jag, hon är typ den ända ungen jag gillar!moha.

Jag är tom på ord, och min syster har snott mobil sladden så jag kan inte lägga in bilder. toppen..
Men jag skriver lite senare. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0