hej på er :)

Har suttit och skrivit uppsats i svenska om språkhistoria nästan hela dagen (sen jag kom hem från skolan). Och herregud vad tråkigt det är :O.. Ska ha redovisning om det på fredag också, plus att jag har en del kvar också. Jaja, jag pratar om skolan hela tiden. Gud vad trist det måste vara och läsa. haha, ska bättra mig :)
Nu sitter jag iallafall med datan i soffan och kollar på Idol med mor min. Alla är verkligen duktiga, tänk om man ändå kunde sjunga..
Har skolfoto imorgon, har verkligen inget att ha på mig, ska snacka med min syster om jag får låna något :)
Googlade lite också efter min moster som är modell (Maria Kangärde) och blev förbluffad på en bild när jag såg att hon och jag faktist är ganska lika, kan lägg ut ett exempel..


eller hur?, eller så är det jag som vill se ut som henne för hon är så otroligt snygg..


Kommentarer
Postat av: Yasmin

Ni är lika (:

2008-10-02 @ 12:58:13
Postat av: Johanna

Jag tycker ni var lika :)

2008-10-02 @ 15:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0