Hej

Jag har haft halv studiedag idag, så slutade halv 12, sköönt!! Åkte faktist hem direkt efter skolan, ville egentligen åka och köpa latex leggings men det orkade jag inte.. Så nu sitter jag hemma och lyssnar på Christina Aguilera - Fighter. Hon är verkligen en duktig sångerska! Btw, jag har fått min mobil nu, och jag verkligen älskar den, jätte nöjd är jag! Har inte så mycket roligt att skriva faktist.. Men min kamera har jag hittat, den låg tydligen i köket sade min syster, tack!
 
Juste, min syster, http://majka.blogg.se , Går tvåan i gymnasiet och utbildar sig till frisör, hon tar nu kunder, billigt! 150 kr för klippning. Eller om du vill färga / slinga håret så kan hon göra det på salong för endast 450 kr. Om ni är intresserade så kan ni antingen säga till mig, eller gå in på hennes blogg! :)

Dagens outfit;

Vit långarmad tröja - Gina T
Svart halsduk - ?
Svart skinnjacka - BikBok
svarta Strumpbyxor - H&M
Vita liknande converse skor - ?
Svart väska - Italien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0