jag hittade en lista!

Om mig:
Namn: Kim
Smeknamn: Kimwaaaaa
Piercingar: öronen, naveln.
Tatueringar: ska skaffa
Längd: 168
Skostorlek: 39, big foot 
Hårfärg: blandat
Önskar du att du bodde någon annanstans: JA,
Tycker andra att du är attraktiv: ingen aning, man kan ju hoppas
Vilket shampoo använder du: dove, gliss osv.
Din största forbi: spindlar

Din första:
Operation: Ooperedad
Första piercingen: öronen
Första priset: Dunno
Första husdjuret: Katt (Tiger)
Första kärleken: hemlighet

Just nu:
Äter du: inget alls
Dricker du: inget alls
Ska du: fixa mig snart
Lyssnar du på: musik
Tittar du på: skärmen
Har på du på dig: handduk

Din framtid:
Barn: vet inte
Giftemål: japp
Karriär: hoppas på modell.
Kortare eller längre: längre
Snygg mage eller snygga armar: båda

Har du någonsin
Kysst en främling: nej
Brutit ett ben: armbågen
Rymt hemifrån: en liten stund, ja
Krossat någons hjärta: ja tyvärr
Nobbat någon (som haft känslor för dig):  ja tyvärr
Gråtit när någon dött: ja..

Tror du på:
Gud: no
Mirakel: nja
Aliens: utomjordingar, ja. haha
Magi: nej
Himlen: aa.
Kyssas på första träffen: njaej
Änglar: ja
Spöken: ja

Senaste:

Film du hyrde: du, jag har ingen aning.
Film du köpte: ingen  aning
Låten du lyssnade på: Westlife- tonight
Låten du hade på hjärnan: girlylicous- like me
Personen du ringde: jag ringde senast mamma.
Tv program du tittade på:  stjärnor på is, repris
Personen du tänkte på: -

För eller emot:

Långdistansförhållanden: har absolut inget emot det.
Utnyttja någon: emot
Droger: emot
Sex före äktenskap: hah, emot.
Köra onykter: emot
Förhållanden:  för


Favorit
Mat: 'Thai
Låt: alla
Sysselsättning: kompisar
Dryck: oboy
Film: step up

Har du nånsin:
Gråtit över en pojke: ja
Ljugit för någon: ja, nödlögn
Blivit arresterad: ja, för jag är olagligt snygg
Varit i slagsmål: njaejaej


Antal...
Gånger du varit kär: på riktigt?
Gånger ditt hjärta brustit: mitt hjärta har aldrig brustits på riktigt. jag lever ju.
Hjärtan brustit på grund av dej: ingen aning
Personer från grundskolan du har kontakt med: jag går i grundskolan!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: orka räkna?
Ärr du har på kroppen: vill inte räkna


Senaste:
Bok du läste: Go ask Alice
Personen du fick mail av: Facebook
Personen du fick sms av: Anso
Gången hela din familj åt middag tillsammans: hela familjen? med både mamma och pappa? kanske när jag var 9!
Saken du köpte: Canada goose jacka


Övrigt:
Vad har du gjort idag: ätit frukost, duschat!
Var det kul: njaej
Hur tidigt stiger du upp: mellan 10- 12
Gillar du att slåss: nja
Vad ska du göra ikväll: vara med mimmi i think!
Är du seriös: om jag orkar.
Var har du ont: armarna
Använder du hårspray: finns tillfällen
Kan du stå på händer: nej 
Favorit serie: Gossip girl, Dh, top model, prison break, osv!
Salt eller socker: socker,
Gillar du ketchup: sådär,
Är du glad nu: rätt så
Var du glad igår: ja, som in i bängen
Känner du nån som jobbar på sjukhus: ja det gör jag säkert
Mer värt än guld: va?
Spaghetti eller makaroner: pasta
Ett land jag helst vill besöka: Thailand, har varit där 6ggr förut. menmen.
En tand jag vill lossna: what?
Sparar till: resa
Pålägg som gäller: blä
Dagens dryck: oboy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0