Nåt fel på min älskling?

Jag har inte bloggat så mycket idag, anledningen är att efter förra inlägget så slutade mitt internet fungera. Samma sak har hänt förut, det står ungefär ; Service terminated. Men datan är ny, den kan inte ha några virus tycker jag inga ännu. Och eftersom det här hände även nästan precis när jag hade fått datorn..  Kan det kanske ha och göra med att jag har 3g internet, alltså jag har simkort i datan, som är mitt internet, visst låter det skummt? men det är sant. Nu funkar datan iallafall igen så jag ska inte klaga, men man kan ju undra vad det är för fel på min älskling?

Och juste, jag laddade ner nya msn igår kväll, förstår ingeting knappt.. Och imorse när jag skulle starta datan så kom dethär upp (bilden nedan), och jag fick installera om hela msn. blä. problemas problemas! * önska att jag var datatekniker*, kanske är det jag borde bli föresten? haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste in i kommandepromten och ta bort dem negativa proxy inställningar för att hitta dll.filerna . se ockå till att upNp är tillåted samt DHCP

2008-10-07 @ 16:36:32
Postat av: kim

Öhhh, vaa?:O

2008-10-07 @ 17:56:00
URL: http://kimwoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0