ÅH äntligen!

Har saknat att blogga som tuusan. Varje gång som jag har försökt komma in på bloggen så har datan blivit jätte konstig och det blir väldigt segt. Och som vissa vet så har jag noll tålamod med sånt. haha. Men nu är jag back! Och jag hoppas jag inte har förlorat hur många läsare som helst.. Kan ju börja berätta om min underbara helg!


I fredags var det först skola och jag hade myyskläder på mig, sen åkte jag och underbara Alexandra hem till mig för att fixa oss lite för vi skulle in till stan. I stan så kolla vi i affärer, träffa lite kompisar och hon köppte en grejj  :) Det var jätte trevligt. Vi gick förbi Sergels torg, och folk höll på att kasta is bitar där? Skit konstigt och jätte läskigt eftersom dom var ENORMA.. Sen åkte vi hem till mig, vi var hemma runt 9! När vi var hemma så gjorde vi nudlar. Och jag hjälpte henne fixa den där grejjen hon hade köpt hah ;D Vi somna nog vid 1.
Fredagens skol outfit;
     

Tjocktröjja med knappar från Vila
vitt linne från Gina T
mjukis byxor från Stadium
Väska från Gina T

Sen på lördagen var det ju nrj in the park :),  Jag och Alexandra fixade oss fina, jag hade på mig en hög grå kjol och en rosa tröjja. Sedan drog vi in till stan halv tre tror jag. På tåget mötte vi även Duggin, Anso, Jennifer, och Alice, vi sällskapade med dom på tåget. Sedan skiljdes vi åt i centralen eftersom att jag och Alexandra skulle hem till min mormor på odenplan där vi skulle sova över natten. Vi lämnade våra grejjer och käka en macka hos mormor, sen tog vi tuben in till stan igen. Vi träffade genast på folk, och även hitta vi tjejjerna som vi hade åkt in till stan med, + jasmine och björne . Vi satt med dom utanför Volvo och käka plopp eftersom det var graatis. Sedan började själva konserten och det var jätte bra. Kvällen blev bra trots vissa grejjer.  Jag och Alexandra åkte till mormor vid midnatt, vi var då jätte trötta och somnade nästan på en gång! Bilder från Nrj kanske kommer om jag får tag i dom.

På söndagen så vaknade vi halv 11, vi åt lite frukost och fixade oss. Då skulle vi bara in till stan och "fika". Det blev brownie med glass på American cookies. så jäkla gott. Men jag och A var smarta och tog bara en och delade på eftersom vi vet att vi aldrig orkar äta upp en hel. Sen åkte vi hem ganska tidigt, och bara vilade.

Så har min helg varit, har varit sjuk hela helgen också, förkyld och ont i huvet. Men jag sket fullständigt i det. Vill man ha kul får man lida pin, eller vad säger ni?
Juste jag har inte varit hungrig på flera dagar heller, det är jätte konstigt. Och jag känner mig skit mätt efter första tuggan "/ kneeepigt. jaja, säkert inge allvarligt. 
                                                                                                                                                                               
                                                                                                                                                                                 xoxo Kim

Kommentarer
Postat av: Anonym

det där med maten känner jag igen mig på, min anledning va att jag va kär.. :/

2008-09-02 @ 21:45:10
Postat av: A

Min syster har det likadant med maten, hon äter nästan ingenting alls men det går säkert över snart :)

2008-09-03 @ 15:03:17
Postat av: Anonym

jippi

2008-09-03 @ 21:40:50
Postat av: mimi

var köpte du halsduken ? <3

2008-09-16 @ 21:22:07
URL: http://nrw.blogg.se/
Postat av: mimi

var köpte du halsduken ? <3

2008-09-16 @ 21:22:09
URL: http://nrw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0