Ahloo

Godmorgon på er.
Jag sitter och experimenterar lite på www.makemebabies.com , faktist jätte kul. Alexandra har åkt iväg för att spela match, sen drar vi nog in till stan :)
Gud vad jag hoppas att min jacka blir såld idag, måstemåstemåste bli av med den.. Har inte så mycket att skriva eftersom inget har hänt ännu den här dagen.. Men jag skriver nog senare :)
Föresten vad tycks om mina blivande barn?


Ni måste säga att mitt och chris browns babie blev hur söt som helst!?


Mitt och Zac's barn blev vell lite sådär, haha.


Med Adam brody här, ganska sött faktist!

Men Mitt och Chris browns barn blev allra sötast, det är nog dags för han att dumpa Rihanna nu!mohah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0