Bild inlägg

Jag orkar inte skriva om allt som har hänt när jag var bort så jag lägger in massa bilder istället med en liten förklaring!:)


Glada flickor hos Frida. Frida och jag firades :)
Det var en överasking för min del. underbar kväll.


Lite cool bild va?:) Det var en kväll när jag och Alexandra skulle ut och ha kul :)


Här städade jag min garderob, (kattburen stog där för tillfället)haha


ibland har jag riktigt tråkigt..


I lördags skulle jag och Alexandra ut, såhär såg jag ut då!


på min födelsedag tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Meliiinaa @

Jätte fina bilder på dej :)

2008-09-15 @ 21:30:58
Postat av: Meliiinaa @

Jätte fina bilder på dej :)

2008-09-15 @ 21:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0