Dataförbud is no funny

Har haft dataförbud nu i några dagar, men nu har jag fått tillbaka min älskling. Sist jag skrev var vell i onsdags? Tänker inte ta upp allt som hände då men anyway, jag sa ju att jag inte kunde berätta en sak för er då. För det var en hemlis. Men det var ju så att Alexandra fyllde år i tisdags, så vi skulle överaska henne litegrann. Så igår, hade vi lite tjejmiddag hemma hos mig, det var jag, Josse, Alexandra, Frida, Lollo1 och Lollo2. Vi åt jättegod mat, kyckling spett, pommesfrites och bea-sås. Satt och babblade, ni vet som tjejer gör (non stop). Sen efter vi hade suttit vid matbordet i kanske 2 timmar, så gick vi upp till övervåningen och sjöng singstar, det lät fantastiskt, alla vi borde verkligen söka till Idol.. not.
Mest så satt vi ändå och snackade och skrattade hela kvällen. Vi gick faktist inte och la oss så jätte sent, tror att jag somnade vi två. En lyckad kväll blev det iallafall.
Nu har alla tjejer åkt hem och jag sitter här och funderar på hur min dag ska se ut. Och just nu har jag ingen aning, förslag?
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0