Fuck religon!

Har inte kunnat skriva idag för att jag har suttit och pluggat. Har prov på judendommen imorgon, måste säga att jag är ganska duktig. Förövrigt har jag inte gjort så mycket, träffade Mikis och snacka lite med henne. Skolan lugn, och jag var som vanligt hyperaktiv, och nu är jag superduper trött. 
Hade på mig mina nya ugg's idag. Det är underbart att gå runt med dom, otroligt sköna verkligen.
Nyss var det typ outsiders på tv, och dom körde naken yoga, haha WTF, gubbar som blotta allt liksom. jaja, dom trvis väl att visa sig "lite" naked.

Imorgon fyller underbara Alexandra 15 år, och jag ska fira hela dagen med henne. Alltså sover jag hos henne, och kommer förmodligen inte ha tillgång till data. Massor från hennes släkt skulle tydligen komma, så det blir mysigt. Sen till helgen blire nog kul :) *hemligheter*..

Nu måste jag återgå till mitt arbete. Har tyvärr inte tagit någon bra bild med lugg, men ska se om jag hittar något :-)

Haha gangster eller vad? här ser man lite iallafall:)
puss på er söta läsare!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Gumman, vad söt du är.....

PUSS på dig....

2008-09-23 @ 01:01:29
Postat av: Johanna

Var har du köpt tjock tröjan? :)

2008-10-02 @ 16:05:22
Postat av: sofie

vart haru köpt tröjjan o mössan (=

2009-02-05 @ 22:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0