godkväll gott folk :)

Har ni haft en bra dag? det har jag :), kom precis hem från stan. Var där med Josefin( http://jossanab.blogg,se ) Vi kollade kläder och jag prövade goose väst och en goose jacka. Jag vill verkligen ha en gås jacka i vinter, tycker att dom är skitsnygga verkligen! Jag köppte ingeting idag eftersom jag sparar mina pengar, men josse köppte en skit cool lite guldaktig tröja från vero moda. Blev faktist riktigt avis på den..

Skoldagen var lugn, hade lång lunch rast så jag och Alexandra gick till Sassa grillen och köppte pommedfrittes eller hur det stavas. Gott var det iallafall. Har Engelska prov på fredag, och jag har bestämt mig att minst få vg på det provet.. Juste, studievägledaren i våran skola pratade med alla nior idag också. Jag har verkligen ingen aning om vad jag vill gå för linje, usch jobbigaste valet i livet känns det som, har ni några råd på bra linjer? eller gymnasier?
Dagens outfit;


Grå tröjja från BikBok
Rutig hög kjol från Gina T
Vita pumps från sko punkten



 


Här med den skitsnygga jackan på från Spanien.


Våran lunch, ibland får man faktist tjocka sig när det är äcklig fisk i skolan :)

Kommentarer
Postat av: mås

Får jag bara fråga om vem som bryr sig om dina små äckliga outfits? Eller ditt totalt menings lösa liv som ser precis ut som alla andra ?

2008-09-16 @ 21:01:42
Postat av: Asså,

2008-09-16 @ 21:59:29
Postat av: kim

vilket liv "mås"

2008-09-16 @ 22:06:11
URL: http://kimwoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0