Good morning!

Förlåt för att jag inte sa godnatt igår, somnade av ren trötthet. Börjar känna mig lite förkyld igen, är hes, och nyser lite. Just nu sitter jag och glor på Mtv, och just precis nu kom en ur dålig låt, massa tonåringar som sjunger rock typ i en lägenhet. Jaja. Juste, jag har engelska prov imorgon, så jag måste sitta och plugga ganska många timmar idag. Så jag kommer inte uppdatera lika mycket som jag brukar göra.

Men jag känner att ni också måste lägga er i min blogg, säga vad ni tycker (inget om min personlighet, jag är den jag är), och kanske härma alla andra bloggar lite, tänkte att ni ska få ställa frågor som jag ska svara på, om ni har några frågor så kan ni kommentera frågan till det här inlägget. Eller så säger ni bara vad ni saknar i min blogg, : )

Föresten undrar jag vad alla ska göra i helgen?, jag ska vara med Alexandra men vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på ännu..
Nu måste jag kila till tåget, hörs förmodligen ikväll! puss


Jag med pannlugg, saknar den jätte mycket faktist. Så vad säger ni, ska jag klippa pannlugg igen?

Kommentarer
Postat av: Anonym*

Du är snyggare med pannlugg !!!!

2008-09-18 @ 15:44:46
Postat av: M

Är du oskuld?

Dricker du?

Vad gillar du för typ av killar?

Vad heter dina syskon på playahead/blogg osv

Hur ofta tränar du?

2008-09-18 @ 17:54:35
Postat av: Ekdahl

du e snygg i pannlugg:)

2008-09-18 @ 18:18:34
URL: http://nekdahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

du passar as bra i de (:

2008-09-24 @ 19:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0