Hej på er

Skit trevligt igår. På lunch rasten så kom Lollo, Frida och Alice med princess tårta till Alexandra. Vi lurade ut Alex på skolgården och där kom dom sjungandes :).  Dom stannade inte så jätte länge eftersom vi började. När skolan var slut så drog jag och Alex hem till henne. Där tog vi det bara lugnt. Sen kom hennes släkt och vi år skitgod mat och även super god tårta.
När dom hade åkt hem runt 9 så satte jag och Alexandra oss vid datan och chillade till 10 kannske. Sen kröp vi ner i sängen. Men jag och Alexandra slutar aldrig prata så vi somnade vell runt 12. Man kan säga att jag var urtrött imorse. Verkligen en sån dag som man ville ligga kvar i sängen helaaa dagen. Vi fick skjuss till skolan av Alexs mor. Skoldagen var lika trist som vanligt, inget speciellt hände. Eller juste, jag fick reda på engelska provet. VG, vad vare jag sa?:D 73 av 96 poäng. Nöjd faktist.

Jag åkte hem direkt efter skolan. Gjorde mina älsklings nudlar, och nu sitter jag bara här, tråkigt som fan har jag.
Men sitter ändå och planerar en grejj, men jag kan inte berätta för er vad det är. Det får ni veta i helgen :)<3

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hej stumpan..., kul att provet gick bra....

Älskar dig

2008-09-26 @ 01:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0