Hej världens bästa pappa!

Jag pratade med pappa i telefon nyss, och jag vet att han kommer kolla min blogg snart  "hej pappa" :-)
Saknar honom jätte mycket, åker nog ner till han snart eftersom han är i skåne nu och inte i Tyskland..

Är inte så trött faktist, men ena stunden så fryser jag, och lite efter är jag skit varm. hmm , udda jag är :O Ska nog ändå försöka komma i säng i tid ikväll, är så himla sliten sen helgen. Helgen är ju till för att man ska vila, men för min del blir det aldrig så.. Någon som har det likt? hah.


såhär "kul" har jag -.-

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hej lilla hjärtat....

Jättefina bilder....

Älskar dig...

2008-09-15 @ 21:01:25
Postat av: tessi

har ingenting med dehär innlägget att göra men jag måååste bara säga att bilden i mitten du har överst va så himla söt gumman :)

2008-09-15 @ 21:35:12
URL: http://theresegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0