Helt muppad kväll

Man kan säga att vi har varit i hela stockholm ikväll.. Ändrade planer hela tiden, och inget blev så speciellt lyckat. Jag och Alex måste verkligen lära oss att planera lite bättre vad vi ska göra. Vi var iallafall i Älvsjö och träffa lite vänner, sen åkte vi till söder med Amir och någon Daniel eller vad han nu hette, hah.  På medis bjöd dom på gratis fika, så jag proppa i mig en macka och det fick bli min middag. Sen skulle vi åka och träffa några där på söder, så vi hoppa på buss 4, men Alexandra och de andra kom då på att vi hade åkt åt fel håll-.- Så vi fick gå tillbaka, jag i mina höga rosa pumps.. Dom har jag gått i hela kvällen, och smärtan just nu är outhärldlig. Sen hände det inte så mycket mer, vi var hemma vid 12. Och nu sitter jag här trött som fan, och fundersam över hur morgondagen kommer att bli. Kommer jag lyckas sälja min fjällräven imorn? jag hoppas verkligen det. Så jag kan köpa jackan som jag så jävla gärna vill ha.

Amir och han Daniel är iallafall helt sjukt snälla. Och dom var plusset den här kvällen. Jag och Alex kände oss jätte trygga med dom. 

Visst är dom skit snygga? men dom är inte sköna att gå i så långt och länge.. Fick dom av Josse och Alex i födelsedagspresent. Kommer från H&M.

Nej nu ska jag sova, sov gott. pösss<3

Kommentarer
Postat av: Pappsen och Andreas...

Skitcoola dojor......

Älskar dig..

2008-09-20 @ 02:41:37
Postat av: raffa

Är han Amir bög? :) Fina skor!<3

2008-09-20 @ 19:53:20
URL: http://raffaplace.blogg.se/
Postat av: kim

nope :) tackaar <3

2008-09-21 @ 00:33:24
URL: http://kimwoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0