Kort inlägg från mig!

Pluggpluggplugg, jag läser engelska texter om och om igen, tränar på typ 200 glosor, osv.. Det här är inte kul. Jaja, sista året nu, måste få vg i engelska!
Idag i skolan hade vi labb, men bara 4 st kom i tid till labben, det var jag, Alexandra, Natta och Melon. Ingen annan blev insläppt eftersom våran lärare är sträng med sånt när det är labb. Vi höll iallafall på och labbade med syror, basiska och sura. Olika färger och sånna skumma grejjer. Lite läskigt var det faktist, man ville ju inte få någon syra på sig så att man fräter sönder, haha. Men det gick bra, alla klarade sig finnemang. Fick en jättefin rosa färg i ett provrör också :)
Tänker inte skriva mycket nu för jag måste plugga, kanske hinner skriva senare, men vi får se..
Förästen är grymmt taggad på att klippa pannlugg, min syster har med sig frisör väskan hem, så jag kan göra det idag isånnafall, what do you think?;)

And today im wearing this;

Blommig tunika från Gina T
Strumpbyxor
Svart cardigan från Vila
Vit väska från Gina T

Snyggingar på labben;


Nej nu ska jag fortsätta plugga, puss

Kommentarer
Postat av: Filippa

fin blogg. ;)

2008-09-18 @ 20:33:35
URL: http://filippuuus.blogg.se/
Postat av: raffa

Gud vad kul att du sökte till modell! Kul att du inte ger upp, om dom tackar nej så kommer jag slå ihjäl dig om du inte fortsätter söka =) Du är en riktig modell, det vet du, va? <3

2008-09-18 @ 21:40:09
URL: http://raffaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0