Phytagoras sats, wot?

Hej alla glada, och oglada. Hoppas att ni mår bra, och att inte allt för mycket snurrar runt i era hjärnor som det gör i min.
Dagen har flytit på ganksa bra. Fick sluta 11.40 på grund av tandläkarbesök, usch och fy. Men det gick bra, har aldrig haft hål, och det hade jag inte nu heller *pjuhh*. Tandläkarens medhjälpare var en gammal och totalt galen tant. Men det är alltid kul att få skratta lite.
När jag kom hem så var det direkt att sätta sig och plugga, eftersom jag har nians första matteprov imorgon, inget går in i min hjärna, specielt prefix, phytagoras sats, negativa tal och enheter. Men det är bara att ligga i, ska iallafall försöka bli godkänd på provet (har svårigheter i matte)..
Sen fick jag tillbaka mitt Religons prov idag, Vg+ blev det, wihuuu. Har verkligen blivit duktig i skolan, och det är jag skitglad för. Jag måste säga till er som går i åttan, att ni måste verkligen ligga i redan där, allt blir mycket lättare i nian då.
Nu är det nog bäst att jag fortsätter plugga, eftersom att jag bara skulle ta en snabb paus :)


Kommentarer
Postat av: louise

hade prov om det idag!:D,

hihi!:)<333

A²+B²=C²

2008-09-30 @ 18:52:03
Postat av: Anonym

E=mc²

2008-09-30 @ 20:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0