Sick

godmorgon på er sötnosar. Jag ligger här i sängen med min laptop och mår illa. Vaknade för ca 15 minuter sedan. Så jag är alltså inte i skolan idag.. Mina ögon vill fortfarande slutas igen, min kropp vill ha mera sömn. Jag hatar att vara sjuk. Men jag ska försöka göra lite nytta idag iallafall, som att städa mitt rum osv..
Igår så åkte jag till sist in till stan med söta Jenny, vi kollade i affärer och jag hittade en tröja som jag jätte gärna ville ha, men den fanns inte i xs, så jag ska kanske åka till haninge c nån gång i veckan och kolla om jag hittar den där. Jag kom hem från stan nån gång vid sju, jag vet att affärerna stänger 5 men vi träffade lite kompisar också. Juste, igår var det ju helt underbart väder på dagen, det var som en sommar flash back. Men sedan när solen gick ner, så blev det återigen kallt och rysligt höstväder..
Idag fyller Jenny år också, big congratulations to you! <3
önskar att jag hade lite bilder att lägga ut, men just nu kan jag inte komma på någon, ska försöka leta lite på datan :)
ha det toppen sålänge!

Hittade föresten en bild från när jag var brunett(länge sen), vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Julia

du ser nästan äldre ut i brunt :)

2008-09-29 @ 14:28:50
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0