Söndag, nejtack

Godmorgon på er, jag kan inte direkt säga att jag tycker om söndagar. Dom blir alltid jätte sega. Så vad ska jag göra idag? jo jag har skitstor lust att dra mig in till stan och fika eller något. Men jag har ingen som jag vill göra det med, och jag kan ju inte sitta och fika själv, det verkar ju lite väl desperat. Och dagens humör är inte på topp, är besviken och trött. Mestadels blev den här helgen en total besvikelse, och folk har visat sig vara något jag inte alls trodde att dom var. Och imorgon är det redan skola igen. usch och fy. Tom på ord är jag också just nu.  Får försöka samla mig och skriva ett inlägg senare.
Om någon har lust att hitta på något, så är det bara att säga till! puss

Förde över lite gamla bilder från min förra dator igår, bland annat den här;



Kommentarer
Postat av: Anonym*

är det kim på bilden ???

2008-09-28 @ 17:59:26
Postat av: kim

ja :)

2008-09-28 @ 20:06:59
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: Pappsen

2008-09-29 @ 00:45:44
Postat av: Anonym*

Viste inte att du kunde vara så snygg ! xD :P

2008-09-29 @ 07:14:07
Postat av: kim

haha;)

2008-09-29 @ 11:48:07
URL: http://kimwoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0