tjenixen

Jag sitter och kollar på vakna med the voice, älskar det :) Dom hade någon skiva som dom lottade ut där det var en man som räkna får typ "ett får, två får, tre får" osv. För att man ska kunna sova alltså, min mamma sa alltid när jag var mindre och inte kunde sova, att jag skulle räkna får. För mig funkade det faktist, jag blev så uttråkad så jag tillslut somnade. Juste igår när jag hade gått och lagt mig kom min mor in till mig och sa att min häst hade kommit tillbaka fråna Uppsala,hon har varit där längre än hela sommaren, så jag har nästan inte ridit något alls på flera månader, får vell se hur det går nu : ). Jag ska gå till skolan om ca 5 minuter, men anso smsa mig nyss och sa att det inte går några tåg, -.-, hur fasen ska jag då komma till skolan? Alltid ska det vara något med dom här jäkla tågen..
Hinner inte skriva så mycket mer nu, ha en bra dag, ta hand om er så skriver jag sen!<3

Kolla vad jag hitta i papperskorgen på min data, haha: (klicka för större bild)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Korkade jävla tåg...;o)

Puss

2008-09-17 @ 12:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0