Urkass uppdatering, im sorry

Förlåtförlåt för skit dålig uppdatering. Det bli lite mindre inlägg på helgerna eftersom jag alltid är så trött då. Men jag ska försöka bättra mig :) Igår var jag hemma ett tag, sen åkte jag och Alexandra in till stan. Jag fick äntligen fjällräven jackan såld, och om ungefär 2 veckor ska jag köpa en Canada goose : ).  Vi träffade på Amir och Rico också och var med dom en liten stund. Sen åkte jag hem till mig, och Alexandra åkte hem till sig. När jag kom hem så var alla plastsyskon hära, det var trevligt. Åt lite mat och sånt. Men sen fick jag ett ryck och ville inte vara hemma, så jag åkte hem till Josse. Hon hämtade mig vid tåget med sin moppe, och vi åkte hem till henne. Tro mig det var skiit kallt. Hemma hos henne åt vi fruktsallad och tog det bara lugnt. Kom väl i säng runt halv 2.
Imorse vaknade jag 11 av ringklockan, var vaken i ungefär en halvtimma tills Josse vaknade. Vi käka lite frukost och jag blev helt proppmätt. Sen fixa vi oss, jag kände mig extremt ful hah. Men vi åkte iallafall in till stan och kollade på kläder i kanske två timmar. Sen skulle vi käka lite på donken, då stog Amir helt plötsligt utanför, och vi vinkade in honom. Han är alltid lika glad, hah. Men då hade alla affärer stängt, så vi gick bara runt lite eftersom vi hade missat tåget.. Men tillslut tog vi tåget vid 18.22 iallafall. Amir tog samma tåg. Han åkte med hela vägen till Västerhaninge, sen vände han och åkte hem. Sen drog jag hem till mig, och josse till sig.
Väl hemma så stog Tacos serverat på bordet. Så nu sitter jag här och skriver, mätt och belåten. Har inte så mycket mer att skriva, menmen, skriver nog senare. Kommer somna tidigt ikväll, är jätte sliten och trött.

Dom här söta ugg'sen köpte jag idag;

Från top shop, 269 :-

Fin fläta Josse gjorde på mig va? :D

Kommentarer
Postat av: tasmia

men guud vad söta skor :o

sånna måste jag bara ha! ;D

2008-09-22 @ 18:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0