Vad jag faller för hos en kille

Jag fick förut en fråga om vad för killar jag faller för, här har ni lite iallafall.

Först och främst en bra personlighet, snäll och omtänksam, inte allt för mesig.
Stilen är också viktig, inga ofräscha som ser ut som dom inte har duschat på en vecka.
Ögonen är viktiga, första jag tänker på är ögonen, som vissa säger, att personlighetern speglas i ögonen.
Jag hatar killar som jag behöver jaga, då blir allt mycket ointressant, dom ska jaga mig.
En kille som verkligen krigar för en.
Han ska ha hum om mode, snygg klädstil är ett plus.
En kille som ger en komplimanger, men inte allt för mycket, då kan det bli jobbigt.
Han ska tycka att jag är fin hur som helst, även om jag är sjuk, eller precis har vaknat. Med smink, eller utan.
Han ska stå för att han tycker om mig, och inte spela cool framför sina vänner.
Han ska vara mogen, inte larva sig.
Han ska kunna skratta med mig, och jag med honom.
Han får absolut inte vara dryg, det är det värsta jag vet.
Om jag är ledsen, då ska han göra allt för att få mig glad igen.
Han ska ta hand om sig själv, inte göra för mycket dumma grejjer.
Det är han som ska höra av sig, inte jag.
Om han säger något, så ska han verkligen mena det.
Han ska tycka om mig för den jag är, och inte försöka ändra på min personlighet.


Jag kan fortsätta hur länge som helst att skriva, men jag ska inte tråka ut er, haha. <3

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Håller verkligen med om det mesta!

2008-09-29 @ 15:06:48
URL: http://myselfnfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0