yeah

Nu är jag hemma, sitter och käkar mina favorit nudlar och dricker coola, skit nyttig känner jag mig! not.. Gud vilken seg dag det här har varit, för det första så är jag väldigt trött, och för det andra hade vi spanska i 1 timma idag. Jag och spanska läraren tycker inte direkt om varandra, det är väl förbjudet att favortitisera elever som lärare?, det har inte han förstått iallfall. Men sista lektionen var kul, musik hade vi. För första gången så tyckte jag det var kul på musiken. Vi skulle göra en låt, våran omogna och glada klass började med texten som inte hängde ihop alls, den gick ungefär såhär;

"I was blind.
I could not see at all.
I had not shave my balls
It was a night in Tungelstaaaa.

(killarna) Tungelsta bläää
(tjejerna) Tungelsta yeah yeah yeah"

Vad säger ni, kan min klass bli låtskrivare eller? jag skulle inte tro det.. Hade faktist en video när alla sjöng som jag hade tänkt att lägga ut på bloggen, men hade inte alla i klassens medgivande till det, och läraren börja rabbla upp att det var olagligt, som om att någon skulle filma mig i omklädningsrummet och lägga ut den på youtube -.-..

Jag var nere och kollade på min häst också, fyfan vad tjockis hon va. haha. blää.

Kanske borde jag göra reklam för nudlar?

Ett uhm, spanska förhör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0