Back in business

Efter en lugn fredag och en MAXIMALT kaosad lördag plus en sömnig söndag, så är det nu måndag.
Helgen har varit bra. Men ja, lördagen kaosade lite.

Det var fest hos en tjej i min klass. Först var vi där några stycken och åt middag och hade det jätte trevligt. Det började därefter trilla in lite folk, allt fler och fler. Och fler. Oinbjudna människor som jag blev så fruktansvääärt sur på och skickade ut dom, men somliga har ju inget liv och står utanför lägenheten i flera timmar. Folk vågade knappt gå ut.
Efter ett tag kommer två små "kända" bloggerskor, och rent utsagt beter sig som AS. Och det gjorde inte mig på bättre humör. När ena flickan säger att hon inte kan bli utslängd för att hon är "känd" så räckte det fan. Jag blev sur, alla blev sura. Bråk blev det. De fullkomligt vägrade att dra därifrån. Haha, lite kul hur man kan beté sig så omoget. Och hon ska vara 93a..
Nog om det.
Det var kaos, tillsist kom någon sorts vakt som har sammarbete med polisen och slängde ut alla gäster som inte skulle vara där. Vi blev äntligen ca 10 personer och allt blev lugnt. Klockan var dock väldigt mycket, skulle kunna gissa att den var runt 4-5. Så de flesta gick och la sig.
Igår vaknade vi vid nio, och städade lägenheten. Efter det åkte jag Cassandra och Annie till donken och satt där i nästan  3 timmar, babblade på om lördagskvällen.
Söndagen var sedan lugnt, jag gick och la mig vid 8.

Lite pics.

Utanför. Hjalle, Sara, minns inte, minns inte.

Utanför. Jag, Hjalle och Isabelle.

Moi, Nicklas, minns inte.

Söta Annie på donken.

mmmmmmmm, nej. Funkar på söndagar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta du träffade dessie och paow? :O

2009-08-31 @ 20:53:20
Postat av: Jennie

tråkigt att dem beter sig så :S

2009-08-31 @ 20:55:42
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Kim

Anonym: Ja jag träffade dom, inte så konstigt eftersom vi har flera gemensamma vänner.

2009-08-31 @ 21:04:18
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: annie

haha, lagom snygg bild du har på mig :p

2009-08-31 @ 22:54:10
URL: http://anniepetronella.blogg.se/
Postat av: Jonni

Hur gamal är Sara?

2009-09-01 @ 08:44:56
Postat av: FS

Bra skvaller! Mejla gärna och berätta lite mer om det! Du får självklart länk och en bild kanske :D?



[email protected]

kram

2009-09-01 @ 16:48:58
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0