DÖÖÖÖR

Åh herregud.
Jag kom precis hem från en "natt" på stan.
Och för att inte tala om den "underliga" personen som kom framm till oss på tåget........
Nu kommer vi till delen där jag dör..

Han kommer framm och ger oss komplimanger för att vi är snygga, när han precis skulle av. Snabbt säger han att vi skulle gå ut från tåget och prata med honom och att det var han som hittade Caroline winberg, Om ni inte vet vem det är så är det en av sveriges absolut kändaste supermodeller. Hon har t,ex gått modevisningar för Victoria secret.
Men vem fan tror på en sån random snubbe som kommer fram och säger det? Inte vi iallafall. Han försökte skaka hand med oss men vi inprincip nekade det.

Nu när jag kom hem så googlade jag upp modellscouten som hittade caroline winberg. OCH TROR NI INTE DET VAR HAN?  huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur JÄVLA dumma får vi vara. Super, där missa jag den chansen.
fattar ni, CAROLINE WINBERG!!!
Jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR.

Kommentarer
Postat av: Sofie

ååh, blir irriterad bara jag läser det! Fattar hur det känns XD

2009-08-15 @ 12:58:08
URL: http://suhh.blogg.se/
Postat av: I Z Z A

åhhh gud så irriterande!!!! :O

2009-08-15 @ 13:29:02
URL: http://izzzas.blogg.se/
Postat av: Anonym

:/ kan du nte försöka ta kontackt me honom iegn?typ säga att du va en av dom han såg på tåget?

2009-08-15 @ 14:36:53
Postat av: zarah, hårmodell och statist

fan vilken otur!

2009-08-17 @ 17:31:30
URL: http://zlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0