Glada jag

Vissa av er kanske han läsa inläggen igår innan de raderades?
Annars så skitsamma.
Men till er som hann läsa det, så ska jag försöka bara skita i allt och leva mitt liv och börja tänka mer på mig själv och inte bry mig så jävla mycket. Inte jag som förstör mitt liv.
Skitsamma som sagt.

Idag åkte jag och Anso till Haninge centrum igen.. Jag fick lust att köpa en "partyklänning". Anso sa att det var slut med shopping för hennes del på ett tag.
Jag kom hem med en söt tight lila klänning.
Blev inte så förvånade att Anso inte kunde hålla sig och köpte en svart likadan plus likadana skor som jag köpte igår fast svarta. Nu vill hon aldrig mer shoppa med mig eftersom hon påstår att jag alltid får henne att köpa saker. Finns nog en del sanning i det. "prova prova, skitfin, köp" så låter jag oftast. haha förlåt Anso.
Sen mötte vi iallafall upp Jasmine, och åkte hem till mig. Här tog vi det lite lugnt och sedan så gjorde vi pastasallad alla tre, plus min syster.
Efter det så åkte vi till tungelsta en kort stund och jag kom hem för drygt 1 timma sedan.
Nu sitter jag och min syster vi matbordet med en varsin dator. Så sociala mot varandra.

Härlig mage det ser ut som jag har på bilden. haha.




Kommentarer
Postat av: Anonym

var är klänningen ifrån? skifiN!

2009-08-08 @ 12:03:23
Postat av: kim

H&M faktiskt :) 249 :-

Tack

2009-08-08 @ 20:47:31
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: milou

såg dig på ung08 igår :)

2009-08-12 @ 15:32:59
Postat av: NATASCHA

SNYGG ;)



/ NATASCHA

2009-08-13 @ 17:59:08
URL: http://nataschalindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0