Jag vill också..

Ja, då har vi det här med gymnasiet.
Ni kanske har märkt att jag inte har berättat vart jag ska gå?
Anledningen är att jag faktiskt inte riktigt heller vet vart jag ska gå.
Jag har kommit in på Fredrika bremer- Sam/turism. Men mitt största mål var ju faktiskt att komma BORT från haninge. Och fredrika, ligger ju i haninge. damn tänker jag..
Jag står kvar som reserv på jensen norra och Enskede gård. Och jag hoppas, men heeela mitt hjärta att jag kommer in på jensen, det är det jag vill.
Jag vill lära känna nya människor, vill inte gå i haninge, med folk jag redan känner. Låter kanske skumt? Men jag älskar ju att träffa nya människor.
Dessutom tror jag att linjen journalistik skulle passa mig perfekt. Ja hörni, jag lever i ovishet (haha).

Kommer gå till uppropet i fredrika bremer på måndag. Men sedan får jag hoppas att under de tre kommande veckorna så hamnar jag på jensen norra.


Håll tummarna för mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför börjar du inte påjensen södra då?

2009-08-18 @ 16:27:22
Postat av: kim

Endast Jensen norra har linjen Specialutformat mediaprogram(journalistik) tyvärr. Kram

2009-08-18 @ 17:33:08
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: tipsaren

vill du ha skönhets tips på bla hur man får fint håt, fina naglar osv..??

kolla in denna blogg:



nicebody.blogg.se

nicebody.blogg.se

nicebody.blogg.se



btw fin blogg!

2009-08-20 @ 19:04:21
URL: http://nicebody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0